Rosa hallon fluff

Imorse tänkte jag, varför bryta ett vinnande koncept? Så det blev pannkisar imorse igen... Haha nää, bananerna var slut så kunde inte göra pärongröten... :'( Pannkakorna var blää men fluffet var mmmMMMmm. Så ni får receptet på fluffet! För övrigt sitter jag nyduschad och med en kopp te framflr Grey's Anatomy. Hela min kropp är svag efter träningen, så sköönt och BODYPUMP har blivit mitt favvopass. Hel kroppen får en grym genomkörare. 
 
1 äggvita
1/2 msk kvarg
En näve hallon
Citronsaft/ citronextrakt
Lite stevia
 
Vispa äggvitan fluffig och tillsätt de andra ingredienserna. Man får köra lite på gissning. Gott att toppa på pannkakor, gröt, smoothie eller kankse frysa in en stund och äta som glass :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback