Biggest loser och kvällssnacks

Min kroppshydda finner ni i soffan, framför säsongsstarten av "Biggest loser". Gillar inte sånna program egentligen, men tänkte ge den en chans och se deras framsteg. Kan känna igen mig på "det finns inget stopp". Dvs. man äter fast man egentligen är mätt. Stämingen bland deltagarna verkar vara på topp och en positiv sak är att de inte alls är lika stora som USA:s deltagare ofta är... Jag är faktiskt glad att jag inte är pinnsmal och måste kämpa och tänka för att hålla min vikt eftersom det du äter idag gör morgondagen. Det är aldrig försent att börja!
 
Sov sött.xo  Klaris
Det sjuuukt goda och saftiga brödet som hela familjen uppskattade. Recept kommer defenitivt upp inom kort! Jag låstas att denna skiva var den ända jag åt ;) Till det darck jag tevatten med skalad färsk ingefära, lime och en klick honung. Standard i Indien men då med citron. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback