Fitnessguru.se

Oookej. Oookej. Jag har följt strömmen nu och beställt lite produkter ifrån Fitnessguru. Igår kom ett härligt paket till posten i Sigtuna. Två stycken proteinpulver "One Whey" plus en shaker (rosa såklart) att ha innan eller efter träning istället för att släpa med keso, bananer, mackor och kvarg i väskan som läcker och blir dåligt... Måste faktiskt berömma Fitnessguru, det tog en dag från att beställningen var lagd till att paketet kom hem. Nu ska jag testa detta i två månader för att se om jag blir en "Fitnessgurutjej" eller inte. TIPS: Vid beställning över 500 kronor är frakten fri så jag, mami och Elin gick ihop och vips var det fraktfritt. Idag bli det "strawberry white chocolate" efter träning. Yeeey. En liten kick i baken att fortsätta :) Dock ska jag försöka att göra recept UTAN detta pulver! 
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback