Ät-vad-jag-vill

Bunea noche mis amigos! Idag är det lördag, vilket betyyder: ÄTA VAD JAG VILL! Idag får jag äta mjukbröd, godis, kaka. Ja i princip vad jag vill :) Tänke dock försöka hålla maten nyttig MEEN jobbade idag och det blev mjukmackor... men vägde upp det med en räksallad. Att jobba på ett café och samtidigt försöka hålla sig nyttig är ett självmordsuppdrag! Eftersom det bor en tjockis i mig tar jag små skålar och fyller dem proppfulla så att det känns mer Har dock ätit upp halva mitt Melodifestivalengodis men eftersom vi ska ha Chili con carne middag ikväll tror jag att jag skymtade ett glasspaket :D Ha en fabulous kväll.
-Klaris 
 
En väldigt positiv sak med att bara äta sötsaker en gång i veckan är att du verkligen njuter av dem. Aldrig i hela mitt liv smakat en sådan god bulle som på jobbet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback