Det blir inte alltid som man tänkt sig

Hejsan. Idag skulle jag hem till Elin efter skolan, träna med henne och äta gott men hälsosamt. Imorrn skulle vi upp och dra till gymmet innan det är dags för öppethus på skolan. Min kropp ville något annat... Sov hos mamma i natt (vaddå att jag älskar när pappa är borta) och vaknade av att jag svettades som en gris. Mamma var dock kall och skön :) Sen imorse gick jag upp, dö hungrig, och åt frukost. Var lite varm så mamma tog tempen. 38.3, ahmahgaahhhd dödssjuk ju!! haha. Nejmen skippade skolan och pappa kommer hem vid lunch. Då ska jag tvinga han att köpa glass. Vaddå, standard när man är sjuk ju! Elins teori var att min kropp blivit chockad av gymmet. Mammas tanke var; "nu MÅSTE vi besöka mormor för att hämta aloevera till dig. Du är ju sjuk jämt". lolz. Har en snäll hund som håller mig sällskap och en snygg pyjamas. Ett onödigt inlägg. Men har så tråkisch. Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback