Ingen rast och ingen ro

God kväll! Hoppas eran lördag varit slappare än min... I morse klockan 10.35 sladdade vi in vid skolan eftersom det var dags för mig och Elin att sälja skolan på ännu ett öppethus. Det är såå grymt kul! Jag var mätt och belåten efter min sjukt goda frukost (lovar att lägga upp smoothiereceptet sen). Efter det stressade jag hem, slängde i mig gröt och drog till hallen för "skottskola" väldigtlärorikt och det tog faktiskt lite i magen när man övade de olika skotten. Jag gick snabbt hem efter för att göra mig i ordnig för färd mot mina kusiner och firandet av mig, min kusin och morbror som alla fyller år kring den 20:e januari (20,23 & 28). Om jag känner de rätt kommer det bjudas på kyckling och cheesecake ;) Lite konstigt kommer det vara eftersom jag och anton kommer vara de enda barnen; min bror är på läger och min andra kusin i Tyskland. Men så är det väl att växa upp... Ha en bra kväll. Kramiz Klaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback