Måndagsträning

Goodkväll. Efter en dag med skola, träning och 3 timmars matte- och spanskapluggande ligger jag framför Sveriges nästa Top Model och äter min hemmagjorda frozen yoghurt (som måste utvecklas och finslipas lite på). I dag var det tidig skoldag och jag och Elin gick till gymmet för den härliga Måndagsträningen. Verkligen härligast på veckan!  Härlig gymkompis, lite folk på gymmet och ingen tid att passa efter. 
 
Vi började med 30 min på crosstrainingen
Mage i ca 30 min
Armar ca 10 min
Powewalk i backe 10 min
Strech ett tag 
 
Hon är förresten på ett mensigt humör idag såå gå in och kika på hennes blogg då blir hon glaaad :*. Just nu vet jag att hon gjort nyttiga kakor, kan ej missas lixsom http://elinbohlin.devote.se/ 
 
 
- KLARIS

Kommentarer
Elin säger:

Hahahah åååh tack tack. Vad söt du är haha!

Svar: Haha varsågod. Allt för att pusha ditt kändisskap lite längre ;)
Klaris

2013-02-04 | 21:51:01
Bloggadress: http://elinbohlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback