SHA'BAM och Bodycombat

Goood kväll. Nu sitter jag nyduschad, med en skål popcorn och helt slut framför tvn med familjen. Vårat dubbelpass bestående av SH'BAM och Bodycombat var gryyymt. SHA'BAM är dans, inte som zumba, utan med mer attityd och mindre koreografi vilket passar mig perfekt. Ett pass jag verkligen kommer gå tillbaka till. Bodycombat var annorlunda, inte min stil, men sjukt jobbigt. Det är boxnings/kampsports serier man gör i 55 min i streck. Hela kroppen får en genomkörare, men tyvärr har vi inte passet i Märsta så får köra på fredagar med Elin i Väsby ;) I helgen är det vila. Har match på söndag kväll och jobbar imorrn men annars är det chilledill och godis som gäller :D 
- Klaris
 
Efter SHA'BAM. Tänk hur vi såg ut efter Bodycombaten... Lol. Besök i alla fall min fina väns bloggis elinbohlin.devote.se

Kommentarer
ELAJN säger:

puuuuuuss

2013-02-09 | 13:13:56
Bloggadress: http://elinbohlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback