Tips: LISTEN TO YOUR HEART!

Dramatisk rubrik, men typ så är det. Förra veckan var jag så grymt sugen på blodpudding. Det fick så långt att det var det ända jag kunde tänka på i skolan. Till middag drog jag i mig massvis medan de andra åt kyckling och antagligen hade jag järnbrist och därmed skrek min kropp efter det. När jag samma kväll kom hem ifrån träningen gjorde jag mig en blåbärssmoothie. Mucho järn där med! Även när jag var på gymmet någon morgon och det efter en timme började snurra pga. energibrist tog jag det som en signal för att det var dax att gå hem och käka. SÅ LYSSNA PÅ DIN KROPP, FÖR DEN VET VAD DEN VILL HA OCH VAD DEN BEHÖVER!
-KlaraDenVise
 
Mmmmm. Måste vara en av Sverigest mest underskattade maträtter! Helst ska skivorna vara av modell tjock och sådär mjuka och serverade med smör plus lingonsylt. Yummy in my tummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback