Vad nyttigt är

När jag döpte bloggischen tänkte jag att ganska nyttigt endast var att äta bra, träna, sova och typ le. Meen nu har jag tänkt och det kan vara ganska nyttigt:
 
* Att få äta sin favorit glass/choklad/kaka osv.
* Att få en ny frisyr
* Shoppa
* Bara ligga hemma och chilla i soffan
* Resa och upptäck en ny kultur
* Äta en god middag med familj eller vänner
* Se sin favvofilm/program
* Städa sitt rum
* Göra läxor i flera timmar
 
Ja och massa mer. Nyttigt tycker jag det kallas när man gör något man mår bra av. I små doser blir det ännu nyttigare eftersom vi då får längta och ha något att se fram emot. 
 
Over and out. 
                                      xoxo K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback