Vilken Yolo-dag det blev

God kväll. Innan jag stänger för dagen och gör klart lite spanska ska jag berätta hur yolo jag varit idag. Förutom min extreeemt händelserika morgon har jag verkligen "been livin' on the edge" genom att:
* Övningsköra i mörker och halka för första gången
* Sutitt i skolan och pluggat matte i 3 timmar... (i brist på liv, lolz)
* Gått på mitt första pass på gymmet i Märsta (som jag också landsteg för första gången idag, totalt förvirrad). Pilates var det jag körde. Jag, mammorna och seniorerna faktiskt. Hahaha. Nejmen det var sjukt jobbigt och när damerna 50 plus var starkare än en själv är det illa... Så det passet tipsar jag om för lite styrka och mindfulness. Även perfekt innan min innebandyträning :)
 
Lite om min dag. Sov sött. -Klaris
 
Klara om sig själv på pilatisen
 
 
Klara i verkligheten på passet (notera att även pilatesbollen flugit bort här). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback