Heyholetsgo

Hej alla människor där ute. Nu tänkte jag starta min tredje blogg (tredje gången gillt, eller hur är det?). Det jag kommer fokusera på är hälsa och eftersom jag inte är ett proffs får ni ta det med en nypa salt för detta ska var en blogg att bli inspirerad av, inte gå hem och börja räkna kalorier och känna sig stressad. Nu har jag kört "hälsosamt liv" i 2 veckor. Dvs. försöka undvika godis och annat sött i veckorna och äta det på en äta-vad-jag-vill-dag. Det går okej. Kolhydrater har jag minskat med eftersom jag märkt att jag mår bättre utan. Mjukmackor är min last här i livet, så lite tungt känns det... Aja, känn dig grymt välkommen fööör nu kööör vi people!!
 
KlaraFärdigaGa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback