LINKÖPING

Imorse steg hela familjen upp 05.30. Pappa, Axel å jag för att ta en tur tilö Linköping där Axel skulle ha match med Upplandslaget (som de tyvärr förlorade) och mamma samt hund för att åka upp till Umeå för att hälsa på mormor, morfar å Ingrid. Pappa och jag hade en übermysig dag i Linköping som helt klart var godkänd. Sååå mysigt!! Vi shoppade massor. Både till mig men även till papi. rean är sjuk! Elin hade berättat om stadium, men alla butiker hade 50% på BRA grejer. Om man säger så här; det blir vatten å bröd för mig resten av juni... men det är det värt! Blue cheese hamburgare i solen, mitt på stora torget förgyllde dagen mer. Men nu håller jag på att somna. Håll utkik, fynden kommer ut imorrn. Puss Klara



fruktsallad to-go som en del av frullen i bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback