choklad Pannkakor nummer 2

Hejsan. Dagen är grym. Jag känner mig grym. Vädret är grymt. Jag är för första gången på länge väldigt taggad på innebandy. Åh jag älskar dessa dagar! I morse gjorde jagi alla fall dessa pannkisar till lillebror. Så fina ochgrymma tycker jag:D När jag kom hem var våra kära vänner här och det blev tårtfika. De är precis hemkomna frå USA och gissa vem som nu är ägare till ettparsvarta låga converse? Yeeey. I alla fall. Jag skulle "bara ta en lite tårtbit och ingen chocolate chip cookie" men säg till mig alla ni som kan motså en gräddtårta med lysmelk, banan, marzansås och oreo. Hur gör ni?? Var vänliga och kontakta mig då! I alla fall, ska försöka ta mig an lite plugg innan käk å träning. Det är såmysigt när man är så nära med en familj att de bara kommer och går hela tiden. Nu drog mamman iväg till sjukgymnasten och barnen är kvar. Snart kommer hon förmer kaffe. EN RIKTIG SYRIAN FAMILJ. Typ. Hahhss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback