Härliga fredagsmorgon

Godmorgon. Hur mår ni denna ljuvliga fredagsmorgon? Själv är jag på sjukt bra humör! Gick upp 06.00 och gick ut med en sur hund i 45 min, såg soluppgången vid vattnet medan jag höll på att frysa ihjäl. När jag kom hem gjorde jag mig en sjukt fin och god frukost (notera chokladbkten. Äre fredag så äre). Slängde på mig kläder och knappt något smink men känner mig snygg ändå. TACK VARE SOLEN SKULLE JAG TRO! "I am shining bright like a diamond". Lolz. Sen idag blire feeeekkeeee hos elin Wihoooo. Juuuste, är en prinsessa och får skjuts till skolan av daddy idag. Vår deal löd: Klara tar hunden på en morgonprommis och pappa skjutsae. Fair square. Ha en fin dag. Puss Hade verkligen en "aom" morgon. Fridfull fullt med kaffe och mjukiskläder. Ända tills det blev stressigt vilket resulterar i en försening till matten. But it wont break me. Le allihopa, LE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback