Reebook EASYTONE

ååH har alltid velat ha ett par easytones men betalar honestly inte 1300 spänn för ett par. Därför var det verkligen ment to be när jag i lördags hittade dessa för 400 kronor. Inte vad jag behöver just nu, men som Elin säger; TÄNK I SOMMAR DÅ VI GLIDER RUNT I VÅRA EASY TONES. Hell yeah, värda att spräcka budgeten för :D Hade dem på jobbet idag men eftersom jag stod i köket fick de inte visa sin fulla effekt. Tog på kvällen en långis med hunden för att se. Visst lite ont i vaderna, men kommer med mer info och utvärdering senare. Ska nu göra mig i ordning för en natts sömn och ladda batterierna inför imorrn då skola, GRIT STRENGTH, Yoga och klippning står på schemat. Sov sött! xx Klaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback