Kärleksmumsbrownie

Söndagskväll. Jag var småsugen på att käka något framför tv:n. Helt plötsligt, på något vänster, får jag up dessa godingar på en blogg. Självklart följde jag inte receptet, utan förvandlade de till kärleksmumsbrownies.
Brownie:
1 dl nötter (jag använde hasselnöt)
1 dl dadlar
1/2 dl kakao
1/2 - 1 dl mjölk
1 nypa stevia/vaniljpulver eller vaniljsocker
Mixa nötterna innan du successivt blandar i de andra ingredienserna. Lägg i en liten bytta och ställ in i kylskåpet medan du gör toppingen.
Frosting:
1 avokado
1 msk honung
3-4 msk kakao
1 tsk stevia
1 tsk vaniljsocker
1/2 msk rapsolja (alt. 1 msk kokosolja)
Kokosflingor
Mixa allt (förutom kokosen)och bre över brownien. Strössla över kokosflingorna. Förvara i frysen i MINST en timme och skär de senare i rutor (blir ca. 6 st). 

Kommentarer
Lillz the Bitch säger:

Inte tusaaaan km frosting receptet upp...

Svar: Nu tittar du inte noga lilla vän!
Klaris

2013-03-21 | 20:28:17
Bloggadress: http://www.teenbookalover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback