Lördag med min B1

God eftermiddag i solen. Om en halvtimme har jag samling och senare innebandymatch i Tullinge. Igår var min morbror med familj här för att fira lillebror och det blev tema Indien. Har lite bilder sen. Elin dök upp på kvällen och vi hade en tjejkväll med nagelfix (aah måste visa mina fina naglar sen), kesellabollar oh praaaat. Jag tycker det är så cheeesy med smeknamn men vår engelskalärare frågade Elin var hennes B2 var när jag var sjuk. Så nu heter vi det. Lol. I alla fall så tog vi sovis, åt min favvofrukost (ballerinagröt) med fruktsallad och hackade choklad. Sen tog vi hunden på prommis till och hon gick till le buss. MEN vi ses ikväll igen för då är det PARTEYYY. Ha en fin lördag!
- Klaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback