Härlig vinter vi har i vår

Hejsan! Känner att det varit väldigt mycket recept på sista tiden men det är bara för att jag vill att alla ska få chans att smaka alla goda och nyttiga recept. Det ska vara enkelt att leva hälsosamt! Pappa är på uppdrag i matbutiken. Haha han har fått en strikt lista av mig och ringer/smsar förvirrat ibland. Lol. Idag då. Jag hade matteprov som gick sådär, därför var min, Elins och Emelies håltimmeträning extra skönt. Idag var det ben och rumpa som dödades. SÅ SKÖNT och jag har kommit fram till att jag måste utmana mig själv mer för man orkar mer än vad man tror. Ökade t.ex. vikten med 20 kg på benpressen OCH JAG ÖVERLEVDE ;)
 
På eftermiddagen tog jag hunden och mina easytones på en prommis i det soliga och blåsiga vädret. Usch kan det inte bli vååår snart. Ikväll blir det Italiensk middag som jag önskat tillsammans med Pappa och Karro och senare fotboll på tvn med de och ev. 2 familjekompsar. Pappa kom just hem men insåg att han glömt en påse på maxi. Lagom glad att sitta i en halvtimme till för att köpa maten igen.... Var på ett strålande humör i eftermiddags men nu är jag trött och irriterad. Vill bara sooova!! Aja. Ha en fin kväll <3 
 
Mitt mellis
 
STEKTA ÄPPLEN
1 äpple
Kanel
Solrosfrön
Smör/olja
TOPPING
Kvarg
Stevia
 
Skiva äpplet, stek i lite smör/olja. Häll på kanel och solrosfrön. Toppa senare med kvarg blandat med lite stevia. Möööms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback