Stolthet

Jag har haft så sjukt fullt upp denna vecka med att försöka manövrera läxor, skola, träning och hund. Att få ihop logistiken när jag även blir hämtade från skolan imorrn för att åka direkt till vår stuga på Öland förbättrar inte saken. Men jag måste säga att jag är så sjukt stolt över mig själv efter denna vecka! I måndags trodde jag inte att min uppsats skulle hinna bli klar tills imorrn och nu är den så gott som klar. Finslipet fixas i skolan imorrn. När det kommer till historian är jag förvirrad och stressad, men när jag kliver ut ifrån provet imorrn kommer jag (förhoppningsvis) le och veta att jag gjort mitt bästa. Idag på beep-testet höjde jag mig och slog mitt rekord. Yiii. Sista; som den stressade och planeringsfreak jag är har jag packat gymväskan, ställt klockan på 06.00 för gymtid i en timme och bakat bröd till mellnmå.l För på Öland ska jag bara njuta. Vara med familjen, se på filmer och mitt älskade OC, lyssna på alla miljoner LP-skivor, äta alldeles för mycket godis och mat, gå långa prommenader och inte stressa över att träna. Det gör jag när jag kommer hem! ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR! Massa recept har jag även till er, men de får vänta till efter påskhelgen och jag är hemkommen till Siggis igen.
 
Till sist vill jag hålla med min kära vän   http://elinbohlin.devote.se/  om att vi måste lära oss att inte underskatta oss själva. VI KAN MER ÄN VAD VI TROR!
- Klaris
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback