Tacksamhet

Måste bara få skriva om detsom jag satt och tänkte på under "The real housewives of Beverly Hills".
 
Jag är så tacksam för min familj som skämmer bort, bråkar, stöttar och tramsar med mig. Mina vänner som jag kan lita på. Att jag är frisk och kan träna utan några större problem. Att min familj är matintresserad. Att jag inte omges av falska röster och skitsnack dagarna i ända. Att mina betyg är bra. Att vi inte har krig.Sist men inte minst är jag så sjukt tacksam för mitt gymkort som nu äntligen fyllt sitt uppdrag och börjat få mig att känna mig starkare. 
 

Ikväll blir det innebandyträning. Åh vad otaggad och trött jag är men måste dit och göra mitt bästa i alla fall. XX KLARISCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback