Tårtfrossa

28 tårtor plus x antal småkakor hade min faster bakat. Okej tänker ni det är väl vanliga kladdkakor. Nehej säger jag; allt ifrån citronkladdkaka med vitchoklad, till glutenfri lchf tårta, till glass cheesecake, till fransk chokladtårta med cashewnötter, till brittatårta till morotskakor med varierande glasyr. Om jag var tvungen att smaka all? JA! om jag gick flera gånger? JA! om jag nu, efter 6 timmar, fortfarande har paltsvimma? JA! vill jag aldrig mer se en tårta? NEJ!








till ert vetande var det klaris som dekorerade tårtorna, en uppgift hon tog på största allvar! Efter en härlig men intensiv helg med alldeles för mycket sötsaker och alldeles för lite plugg ska jag nu släcka lyset och ta nya tag imorrn. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback