Beautiful day

Hejsan. Detta har varit den perfekta dagen! Morgonprommis med hunden i shorts, god frulle, restaurangbesök med spanskan för tapasbuffè, SISTA EXAMINATIONEN FÖR ETTAN KLAR, energi på gymmet och härlig kväll. En superdag helt enkelt. Vet inte om det var all tapas eller den goda och mättande baren från naturdiet som fick mig taggad på gymmet. Hann bara med en timme. dock eftersom jag valde skjuts med papi istället för tåg hem. Vi stannade och handlade mat; grillad kyckling, mörkt bröd, sallad, brieost och haloumi. Yuum. Tog sedan en prommis med agnes och avslutar min kväll i soffan. Först framför teen wolf (som jag annars alltid missarpga innebandyn) och nu Hawai five -0. Imorrn är det tandläkarbesök, so no school. Wieeee :D Ha en fin kväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback