Godnatt små kamrater

ååh en sång min farmor alltid sjöng för mig och min bror när vi var små var just "godnatt små kamrater". Är så trött att ögonen håller på att falla ihop och jag fick stänga ned mitt teen wolf tittande (INTE för att det var supermegaläskigt eller så. Nejdåå...). Idag på träningen gick det sämst. Ingen motivation och benen var som bly. Efterråt hade vi fys och som en surprise var det löptest. 5 km på max 20 min var godkänt och inget fuskande, för tränaren åkte efter med bil och skrek. Lol. Jag sprang på ca 25 vilket är mitt rekord (dock inga backar men det blåste rejält). Tydligen var bara 20 min pratet en sporre och om den funkade ;) Där ser man verkligen att det sitter i knoppen. Sooov sööött




Sista bilden är mitt efter-träning-käk som jag slängde ihop. Gott, men ska finslipas innan recept kommer ut. Stay tuned ::)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback