Starbucks, Konfa, FUN och sol. Härlig helg!

Hejsan. Min helg har varit fullspäckad men sjukt roligt. I fredags hämtade pappa upp mig från skolan och så drig vi till arlanda, där morfar och Ingrid kom med flyg från Umeå. Starbucks var ett krav från min sida så vi rullade dit. Tog en mango/passionsfrukt juice. God men allt var sjukt overpriced. Fick dock med mig en mugg ;) I lördags konfirmerade sig min lillebroris och släkten var här för firandet. Matt, godsaker och galen släkt. Haha. På kvällen åkte jag å Karro till grönan fööör FUN. åh lord. Tyckte jag om dom förut så ääälskar jag dom nu! Sångaren och gitarristen. säger bara; MUMS! Idag då, högmässa för konfirmanderna, grymt ben och rumppass med karro, långprommis med agnes å hundar i solen och även liiite engelska plugg. Nu är jag redo för ännu en vecka. kram klaris














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback