Onsdag 13 februari

Hej. I dag var jag och papi hos läkaren och kollade upp min fot som bråkat i 4 veckor. Lättnaden när jag fick veta att jag inte behöver amputera var enorm ;) Jag fick vara ledig från skoldagens 2 lektioner, vilket resulterade i morgonträning (mage idag) och en god brunch till pappa och Klaris. Senare drog vi in till huvudstaden för att hämta vår nya bil, men innan det blev det lite shopping och vårt sedvanliga stopp i Gallerian för Hollister och Yoghurt shopen (så klart). Nyttigt och mysigt för själen att spendera lite egentid med pappa <3 Sov gott
Blåbärspannkakorna är samma recept som de med jordnötssmör http://ganskanyttig.blogg.se/2013/february/peanut-butter-pancakes.html fast med blåbär istället. Till det hade jag gjort hemmagjord glass som tyvärr är beroendeframkallande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback